Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věci, které (ne) potřebujeme
Kocúrová, Zuzana ; Sedlák, Michal (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Kocúrová, Z.: Věci, které ne/potřebujeme. /Diplomová práce/ Praha 2012 - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy. Vedoucí práce M. Sedlák. Tématem diplomové práce je vztah člověka a prostoru v kontextu filozofie, psychologie, sociální historie, umění a edukace. Teoretická část se zabývá otevřeným a uzavřeným prostorem, jejich vztahem k základním lidským potřebám bezpečí a sounáležitosti. K zajištění se proti strachu slouží jedincům izolace a kontrola. S těmito potřebami souvisí i významy spojené s otevřenou architekturou. Druhá část práce popisuje moje výtvarné projekty vycházející z konceptů uvedených v teoretické části, kterými byly instalace, akce a fotografický cyklus. Ve třetí části popisuji aplikaci daného tématu ve vyučování výtvarné výchovy na 1. až 3. stupni vzdělávání. Klíčová slova: otevřený prostor, uzavřený prostor, strach, pocit bezpečí, architektura, paravan, tašky, průhlednost, edukace.
Věci, které (ne) potřebujeme
Kocúrová, Zuzana ; Sedlák, Michal (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Kocúrová, Z.: Věci, které ne/potřebujeme. /Diplomová práce/ Praha 2012 - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy. Vedoucí práce M. Sedlák. Tématem diplomové práce je vztah člověka a prostoru v kontextu filozofie, psychologie, sociální historie, umění a edukace. Teoretická část se zabývá otevřeným a uzavřeným prostorem, jejich vztahem k základním lidským potřebám bezpečí a sounáležitosti. K zajištění se proti strachu slouží jedincům izolace a kontrola. S těmito potřebami souvisí i významy spojené s otevřenou architekturou. Druhá část práce popisuje moje výtvarné projekty vycházející z konceptů uvedených v teoretické části, kterými byly instalace, akce a fotografický cyklus. Ve třetí části popisuji aplikaci daného tématu ve vyučování výtvarné výchovy na 1. až 3. stupni vzdělávání. Klíčová slova: otevřený prostor, uzavřený prostor, strach, pocit bezpečí, architektura, paravan, tašky, průhlednost, edukace.
Oblaka mlhy, kapky deště. Malba na motivy povídek Ibuse Masudžiho.
NOVOTNÁ, Zdeňka
Cílem této diplomové práce je vytvořit malby, které se po technické stránce snaží zohlednit tradiční japonskou malbu. Po stránce tématické jsou volně inspirovány motivy povídek japonského spisovatele Ibuse Masudžiho. Diplomová práce obsahuje psanou část a praktickou část. Převážná část teoretické části diplomové práce se zaměřuje na stručný nástin problematiky japonské malby a s ní souvisejících oblastí japonské kultury. V praktické části se budu věnovat malbě na paravány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.